Fondsen

Technical support forum for VisionEXPERT and VisionLITE (open to everybody).
[You can only see part of this thread as you are not logged in to the forums]
Henri
 
Kan momenteel geen fondsen inlezen.
Ik maak gebruik van:MorningstarFunds / driver 4.2.28.297
:BeursduivelFunds / driver 4.4.35.333
:CashFunds / driver 4.3.34.338

Als ik voor alle drie naar Eigenschappen-Info-Update ga,krijg ik de mededeling:
You are already using the latest version.

Kan je mij een oplossing bezorgen?

Helpdesk
 
Werk best eens de Cash Funds driver bij, normaal moet je dan release 37 hebben.
Deze werkt wel goed.

Wat de BeursDuivel Funds betreft : deze zullen NIET meer werken, want deze fondsen
staan niet meer in het formaat dat Vision rechtstreeks kan inlezen.

Maar geen nood, er is ook nog een alternatief via de site Z24.nl en de bijhorende driver.
Hier kan je deze driver downloaden :

http://hipavell.e-officedirect.com/VisionEXPERT/DRIVERS/Z24Funds.DRV

Bewaar deze driver op de volgende plaats.

C:\Program files\Visionexert\Drivers\Z24Funds.DRV

Vanaf nu kan je deze ook steeds rechtstreeks vanuit Vision laten bijwerken (indien er een update zou zijn).


Henri
 
Bedankt met de driver van Z24.nl kan ik de fondsen terug inladen.
Maar de driver van Cash Funds bijwerken gaat niet.