Vision Expert Update werkt niet

Technical support forum for VisionEXPERT and VisionLITE (open to everybody).
[You can only see part of this thread as you are not logged in to the forums]
Beuna1

Ik heb geen onderhoudscontract voor Vision Expert Prof. Dat is evenwel niet nodig indien men gebruik maakt van de gratis koersen van Yahoo.
Bij de Vision Lite is dat mits een update wel gelukt. Wanneer krijgen we een gratis update zodat we ook daar de gratis koersen terug binnen krijgen ?
De laatste update op de site is alvast GEEN oplossing !
Dank bij voorbaat.

Helpdsk

Het feit dat VisionLITE wel werkt toont aan dat de nieuwste update voor VisionExpert naar
release 91 wel degelijk werkt.

Meer info op onze blog : http://www.e-officedirect.com/visionblog/index.php?entry_id=1262599417&title=storing-in-intradaykoersen-van-yahoo

Beuna1

Kan ik nog een update doen ZONDER onderhoudscontract, want nu kan ik geen gratis koersen meer downloaden ?

Want uit het volgende : "Opgelet ! Sedert december 2006 kunt u alleen nog gratis upgrades downloaden wanneer u bij ons een ServiceContract heeft afgesloten.
De laatste update die GRATIS ter beschikking gesteld werd is versie 4.1 release 65. Indien u een versie heeft die ouder is dan deze release dan kunt u deze nog steeds gratis downloaden ZONDER dat u een ServiceContract nodig heeft. Meer informatie hierover vindt u op deze pagina : Nieuwste versie VisionEXPERT. (rechtstreeks downloaden vanuit de software zal dus niet meer werken.)
Om een versie van VisionExpert te downloaden die recenter is dan v4.1 release 65 heeft u vanaf nu een ServiceContract nodig. U leest er alles over op deze pagina." blijkt van NIET.

Zo ja, mag ik dan de juiste link hebben aub.
Dank bij voorbaat.

Guest

Bedankt voor het oorverdovend stilzwijgen !

Click here for (Advanced Forum Search)