un peux d'aide

Technical support has moved to Ticketing - https://support.image-line.com/redirect ... calSupport

Return to “Technical Support (Windows)”

Forum rules
TECHNICAL SUPPORT HAS MOVED!

Technical support has moved to ticketing - START HERE

Some self-help links ...


NOTE: Technical Support is ONLY available Monday - Friday (9 am to 5 pm), it can take a few days to get a response depending on the level of demand. Thank you for your patience.
[You can only see part of this thread as you are not logged in to the forums]
tercy87
Tue Aug 15, 2017 3:26 pm

x

un peux d'aide

Bonjour.
Je m’excuse de ne pas parler d'avantage en anglais. Je m’exprimerai en français pour ne pas faire de bêtise.

Voila. En 2014 j'ai acheté FL studio 11 signature bundle. J'ai pus travailler dessus une petite année puis pour des raisons professionnels j'ai du le laisser un peux de coté.
Je ma relance aujourd'hui. Je constate que FL studio 12 est sorti. et je n'arrive pas encore à gérer toute les fonctionnalités du compte et du pac que j'ai eu à l'époque.

Est ce que le 12 est considéré comme une mise à jour pour moi ou dois je l'acheter? comment dois je m'y prendre?

FidelityMusic
Thu Aug 17, 2017 2:06 pm

x

Re: un peux d'aide

Hello tercy87, Your FL Studio license grants y...


Return to “Technical Support (Windows)”