Rate my rap right quick...

Post everything that's off-topic for the other boards here.
[You can only see part of this thread as you are not logged in to the forums]
GGonz
Sat Jun 30, 2012 9:33 am

Rate my rap right quick...


[Phat Ass Rob] Ay yo Lil K. Treezy..tell em rite quik homie..

[Lil K. Treezy] Yo I hear u niqqa Rob, we run dis

Ay niqqa dat finna pull da triqqa
betta watch n see cuz u won't hit me
I stay fitted wit my metal proof vest
God.. I sware this be just a test


ay ay ay... ay niqqa (X 3)

finna survive in dis cold world
life be a struggle but i aint gonna smuggle
from no b***es motha f*** dat

ay ay ay... ay niqqa (X 3)

I got pride n i aint bout to hide
betta go to da beach im finna catch dat tide
ya, ya'll niqqaz gonna hop in my bentley wanna catch a ride



ALRIGHT, SECOND TRY AS POSTED B-LOW.

niqqaz always finna hate
dats just dat human trait
it's koo, it juss another foo
tryin ta... ridicule

ba-back up niqqa
ba-back up niqqa

got a home girl in ma ride
she finna blow me, rise dat tide
finna make her wet like da ocean
b****es say i got dat magic potion

gi-give it to me girl
gi-give it to me girl

hoes over niqqaz
cuz hoes be pleasin' me
and dats life..fa real my niqqaz..

dats life fa real...
dats life...fa real homie
Last edited by GGonz on Mon Jul 16, 2012 8:13 am, edited 1 time in total.


lildamon1
Sat Jun 30, 2012 9:16 pm

Re: Rate my rap right quick...

HelLL YeaHH MyY Niqq KeEp DaT SHIeT GoIIn ThaT ...

DJ DIG
Sun Jul 01, 2012 6:37 am

Re: Rate my rap right quick...

So today, on my way to work, I listened to thre...

lildamon1
Mon Jul 02, 2012 12:27 am

Re: Rate my rap right quick...

Seems like you just needed to vent. Right?But i...

GGonz
Mon Jul 02, 2012 7:06 am

Re: Rate my rap right quick...

Wth is going on here. -4 votes and life stories...


lildamon1
Tue Jul 03, 2012 5:10 am

Re: Rate my rap right quick...

I live a life of spontaneity. Life stories can ...


DJ DIG
Tue Jul 03, 2012 4:59 pm

Re: Rate my rap right quick...

@ lildamon1 - I REALLY enjoyed reading what you...



PlanetZR
Wed Jul 04, 2012 2:14 am

Re: Rate my rap right quick...

pounding in my head, listen to the rhythm ears ...

lildamon1
Fri Jul 06, 2012 12:21 am

Re: Rate my rap right quick...

Quiescently being, Aquiescent to lifes demands ...

spectroman
Sat Jul 07, 2012 9:53 pm

Re: Rate my rap right quick...

Try na' have a picknicant's on my ballsgot to k...

DJ DIG
Wed Jul 11, 2012 4:08 pm

Re: Rate my rap right quick...

Rest in peace, Reuel. I didn't know you well, ...

spectroman
Thu Jul 12, 2012 7:15 pm

Re: Rate my rap right quick...

And to the 7 people that gave the original post...

spectroman
Thu Jul 12, 2012 7:21 pm

Re: Rate my rap right quick...

lildamon1 wrote:Seems like you just needed to v...

GGonz
Fri Jul 13, 2012 12:49 am

Re: Rate my rap right quick...

niqqaz always finna hatedats just dat human tra...

DJ DIG
Sat Jul 14, 2012 6:49 am

Re: Rate my rap right quick...

Wow, nice rap.comic_book_guy.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


GGonz
Sun Jul 15, 2012 5:30 am

Re: Rate my rap right quick...

Plasuma!!! wrote:Does it have to rhyme?Ya

nivekakano1
Sun Jul 15, 2012 11:49 pm

Re: Rate my rap right quick...

This thread is like a Youtube sidebar! RANDOM..

CIV
Mon Jul 16, 2012 1:28 am

Re: Rate my rap right quick...

I must be getting old because I couldn't read a...

nivekakano1
Mon Jul 16, 2012 3:37 am

Re: Rate my rap right quick...

CVRIV wrote:I must be getting old because I cou...

CIV
Mon Jul 16, 2012 4:03 am

Re: Rate my rap right quick...

nivekakano1 wrote:CVRIV wrote:I must be getting...

GGonz
Mon Jul 16, 2012 8:23 am

Re: Rate my rap right quick...

Ey foos truth is I go harder than all yall and ...

CIV
Mon Jul 16, 2012 9:20 am

Re: Rate my rap right quick...

I'm not trying to hate on you or your work. You...

nivekakano1
Mon Jul 16, 2012 1:32 pm

Re: Rate my rap right quick...

GGonz wrote:Ey foos truth is I go harder than a...

GGonz
Mon Jul 16, 2012 6:54 pm

Re: Rate my rap right quick...

Sorry guys, I feel bad now that people actually...

nivekakano1
Mon Jul 16, 2012 8:37 pm

Re: Rate my rap right quick...

LMAO...WTF man!?...LOL!I guess spectroman was s...

DJ DIG
Mon Jul 16, 2012 10:05 pm

Re: Rate my rap right quick...

Thread officially dead.comic_book_guy.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


lildamon1
Tue Jul 17, 2012 6:50 am

Re: Rate my rap right quick...

Lets make this the most awkward thread that eve...

GGonz
Tue Jul 17, 2012 7:37 am

Re: Rate my rap right quick...

lol I knew old time users like Spectroman would...

CIV
Tue Jul 17, 2012 7:42 am

Re: Rate my rap right quick...

Bullshit. You lie. Your the dude. That chick is...

lildamon1
Tue Jul 17, 2012 7:50 am

Re: Rate my rap right quick...

lol. Dude i have a thing for asian girls. A big...

lildamon1
Tue Jul 17, 2012 7:54 am

Re: Rate my rap right quick...

This is me and my son
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


nivekakano1
Tue Jul 17, 2012 6:03 pm

Re: Rate my rap right quick...

lmao...GGonz, are YOU that Vietnamese "You...

Plasuma!!!
Tue Jul 17, 2012 6:42 pm

Re: Rate my rap right quick...

CVRIV wrote:Bullshit. You lie. Your the dude.I ...

chris
Tue Jul 17, 2012 7:48 pm

Re: Rate my rap right quick...

GGonz wrote:lol I knew old time users like Spec...


GGonz
Wed Jul 18, 2012 3:06 am

Re: Rate my rap right quick...

chris wrote:keep in mind ggonz is the same guy ...

nivekakano1
Wed Jul 18, 2012 3:35 am

Re: Rate my rap right quick...

Damn dude, you downloaded his picture!?!? AND.....

Plasuma!!!
Wed Jul 18, 2012 5:19 am

Re: Rate my rap right quick...

nivekakano1 wrote:Damn dude, you downloaded his...

lildamon1
Wed Jul 18, 2012 7:16 am

Re: Rate my rap right quick...

CLICK THIS NOW IF YOU FIND YOURSELF MINDLESSLY ...


spectroman
Fri Jul 20, 2012 2:18 am

Re: Rate my rap right quick...

chris wrote:GGonz wrote:lol I knew old time use...

spectroman
Fri Jul 20, 2012 2:26 am

Re: Rate my rap right quick...

GGonz wrote:chris wrote:keep in mind ggonz is t...

GGonz
Fri Jul 20, 2012 8:38 am

Re: Rate my rap right quick...

spectroman wrote:Your taste in Asian women is e...

lildamon1
Fri Jul 20, 2012 11:38 pm

Re: Rate my rap right quick...

This is my girlfriend guys. She gave me permiss...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

lildamon1
Fri Jul 20, 2012 11:40 pm

Re: Rate my rap right quick...

GGonz wrote:spectroman wrote:Your taste in Asia...


Return to “O.f.f T.o.p.i.c”